Inspired by me

21:24 Evi De Mey 7 Comments

De zomer loopt bijna ten einde en de naaimachine draait inmiddels weer op volle toeren.
Er is 1 ding dat een vrouw nooit genoeg kan hebben... juist ja, kleedjes! Zeker voor kleine prinsessen behoort dit tot de basic uitrusting van een winterkleerkast. Niets makkelijker dan 's ochtends gewoon een kleedje aantreken met kousenbroek onder, en huppakee.
Ik heb me deze keer bewust ingehouden met veel kleertjes te kopen aangezien ik mijn leuke prijs van Cas en Nina alle eer wil aan doen :)
Mijn absolute favoriet zijn de Lily Balou kleedjes. Simpel qua uitvoering en toffe prints. Onder het motto van de "Roger" (wat je zelf doet doe je beter) nam ik pen en papier bij de hand. 1 avondje tekenen en een eigen patroontje kwam ter wereld. Dat is toch wel een AHA moment waar ik zéér happy van wordt. Heel even kruiste de gedachte "zou ik dat niet eerst in een oefenstof maken om te zien of mijn patroon geen fouten bevat" mijn pad... Maar ik zei het al eerder, ik ben een doener.
Bij Cas en Nina spotte ik een prachtige tricot van Froy & Dind, de Venice Blue Pink. Ik vond hem al super toen ik hem online zag, en werd nog meer verliefd toen ik het stofje in handen had. Het was gewoon perfect!
De bekjes van de zwanen hebben dezelfde kleur als de kousenbroek en toevallig had ik nog zulke botjes van Wild liggen ook ... It's all in the details :)

Een lach vertelt me dat het goed is...


Controle op zwierigheid... check ;)


Ook eens langs achter showen.



Aaaah, het zonneke werkt ook nog even mee.


Tussen al het spelen door even pauzeren op het bankje van Nonno, en met een steen van mama haar peter. Dat noemen ze things to treasure.



... Huppelen....


... Voetballen...



Is het een vliegtuig?


Is het een vogel?


Nee dat is het nieeeeeet.... het is Mayke's kleedje dat je aan de hemel ziet :)
#Match made in heaven


Af en toe schijnt het zonnetje recht in mijn ogen.




  

Mayke happy, mama happy :)
En special thank you aan Cas en Nina X

You Might Also Like

7 opmerkingen:

  1. super leuk jurkje! En prachtig model weliswaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :)
      Ja dat model vindt het zeker leuk maar mag ook ni te lang duren anders is ze het beu ;)

      Verwijderen
  2. Prachtig! Truly a match made in heaven. Ik heb me ook al zitten verlekkerden op al dat moois bij Cas en Nina, voorlopig nog even in stashbust-modus, maar mijn voorraad slinkt zienderogen en vraagt om aanvulling. Toch maar eens zwichten misschien? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja deborah heeft altijd een superaanbod qua stoffen. Gevaarlijk om toch te kijken als je aant stashbusten bent ;)

      Verwijderen
  3. Weer heel mooi gemaakt.... zoals altijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen