La lotta est bella

21:21 Evi De Mey 13 Comments


Niet geschoten is altijd mis!


Ik had mezelf nochtans voorgenomen om het even wat rustiger aan te doen na afloop van de Cas en Nina BOTB wedstrijd (die zeer leuk maar ook intens en best wel stresserend was) ... tot Marte van Compagnie M een najaarswedstrijd lanceerde.
Ik wou al lang iets speciaal doen met de Lotta dress en laat dit nu toch net dé geknipte moment er voor zijn. Lotta is al een iets ouder patroon van Marte maar het blijft voor mij een absoluut pareltje.
Het allereerste stofje dat ik ooit online kocht was eentje van Robert Kaufman - Nature studies. Ik vond het zo mooi dat ik tot een week geleden er nog nooit de schaar heb durven in zetten ;)
Lotta doet me soms wedromen naar vervlogen tijden, vol sier en kokette dames.
Ik heb hier een mini-exemplaar rondlopen die niks liever draagt dan leuke, zwierige jurkjes :)
Voor deze gelegenheid presenteer ik graag mijn Lotta dress pattern hack...
~ La lotta est bella ~

















Patroon: hack van de Lotta dress van Compagnie M

You Might Also Like

13 opmerkingen:

  1. Tis een pareltje! Je hebt het stofje gespaard voor het perfecte project!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) ja soms ben ik verliefd op een stofje maar blijft het gewoon wat liggen omdat ik het té mooi vind.... logica hihi. Maar dan opeens komt het er toch van ;)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Allemaal dankzij een productief naaiweekend ;)

      Verwijderen
  3. Heel mooi en je kleine meid staat er ook super mee!

    Liefs,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is er vandaag zelfs al mee naar school. Dolenthousiast kan ze zijn :)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Mayke zei: mama maak jij nog maar prinsessenjurkjes :) ik weet wat doen dus

      Verwijderen
  5. De voting is geopend :)

    Ik heb 3 inzendingen! Klikken jullie even op de link en daarna op het hartje rechts bovenaan in beeld?

    Bedankt en thumbs up :)

    1) https://compagnie-m.com/blog/la-lotta-est-bella/

    2) https://compagnie-m.com/blog/gold-for-lotta/

    3) https://compagnie-m.com/blog/in-love-with-lotta/

    BeantwoordenVerwijderen