Sunny in October

15:33 Evi De Mey 6 Comments


Wie had dat gedacht, dat de zon nog zou schijnen eind oktober? Ik alleszins niet. En als er nu iets té weinig aanwezig is in mijn kleerkast, dan zijn het wel broeken!
Dus we vertaalden de zon even naar een broek en zo kwam ik uit bij de Sunny pants. Ideaal en snel klaar :)


Ik wou een exemplaar dat vrolijk is, mag beetje opvallen tussen de menigte, maar waar ik toch mee kon gaan werken. Dus het moest ietwat gekleed zijn.
Ik kwam uit bij een prachtige katoensatijn van Echino bij Cas & Nina.


Het is enkel zéér moeilijk om dit prachtig stofje mooi op foto te krijgen. Geloof me vrij, deze is NOG mooier in het echt. Met een zwarte zijdeglas, enkele zilveren vogeltjes,... Ja ik was meteen verkocht ;)



In een mum van tijd had ik een nieuwe broek die mooi past. Tijd om even wat te genieten van dat zonnetje :)







Stof:  Echino - glitter sparrows black - lawn van bij Cas & Nina
Patroon: Sunny pants uit LMV

You Might Also Like

6 opmerkingen:

  1. Idd, prachtig die stof.
    Staat je goed en uitstekend vr de tijd v h jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique, die kan je inderdaad zonder problemen aan voor naar het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie broek mooie stof staat je echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie broek mooie stof staat je echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stof en mooie broek! En het staat je echt heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze is inderdaad nog veel mooier int echt... Weer een toppertje deze

    BeantwoordenVerwijderen