Meneer snorremans vol vitaminen

06:00 Evi De Mey 6 Comments




Elk jaar probeer ik iets gepast te bedenken voor Vaderdag.
Mijn papa, dé meest geweldige papa ooit.

You name it, he makes it.
You broke it, he fixes it.
You think of something, he helps you do it.
You say it, he understands it.
You call him, he's right there.

Werkelijk waar, die mens verdient het allergrootste standbeeld ooit.

Tussen al zijn noeste arbeid door - dochterlief, of zal ik zeggen moederlief, bedenkt steeds weer wel iets nieuws om te doen - moet hij natuurlijk zijn dorst lessen.


Af en toe gooit hij eens een schijfje citroen in zijn water, om het wat smaak te geven.

En laat deze drinkbus daar nu net geschikt voor zijn. Infruition noemen ze dat tegenwoordig (als het kind maar een naam heeft he)

Het concept is simpel: je zwiert wat fruit in het fruitstaafje, vult de bus met water en laat het efkes "trekken". Et voila, je water heeft een lekker smaakje.


Verkwikkend, gezond,... de ideale dorstlesser.

Dus ik maakte speciaal voor hem een leuke bestickering... Meneer snorremans vol vitaminen :)



Fijne Vaderdag lieve papa xxx



You Might Also Like

6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!! Ik wist niet dat ze daar speciale flessen voor hebben, ik doe het altijd gewoon in mijn kan water :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ik wist niet dat daar speciale flessen en een speciale naam voor waren. hier alleen nog maar met citroen, rechtstreeks in het glas gedaan.
    wel leuk geschenkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof geschenk! Infruition, nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel hip :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! En origineel!
    Ik heb gisteren nog naar zo'n fles gezocht. Waar haalde jij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Euh, dat moest een vraagteken zijn natuurlijk. ;-)

      Verwijderen