Summer bloggers fabric switch - blogtour

01:00 Evi De Mey 37 Comments



Wat als...

... We 10 fantastische blogsters bijeen roepen om iets leuks te doen om de zomer in te zetten?
.
.. Iedere blogster een stofje selecteert en opstuurt een andere blogster, die er dan iets mee mag maken?
... We daar nog een leuke give-away aan koppelen?

Soms nemen mijn gedachtegangen de bovenhand en voeg ik de daad bij het woord.

Ik contacteerde enkele straffe madammen en vroeg of ze zin hadden om mee te doen. Stuk voor stuk waren ze even enthousiast.


En zo begon het. Via namentrekken.be werd lootje getrokken. Je wist dus niet vooraf voor wie je een stofje zou mogen selecteren. Enkel vanaf het moment van de effectieve loting, kreeg je een mailtje met een naam in. Ik had het genoegen om iets uit te kiezen voor Marie-Paule van Sopoposew. Ik vond een leuke Lillestof in mijn collectie, Apple Apple genaamd. Hou dus zeker de blog van Marie-Paule exra in de gaten om te zien wat zij er mee heeft gemaakt ;)

Zelf had ik het genoegen om een pakje te ontvangen van Byevamaria. U wellicht ook bekend als het brein achter Urban Style. Ik kreeg een prachtig katoentje met vogeltjes in mijn handen. Een bijpassend stofje vond ik bij Veritas (nog in solden ook!)

Mayke is jarig (4 kaarsjes dit jaar) dus dit was dé uitgelezen moment en stof om iets leuk mee te doen!

Ik had al een tijdje het patroon Roma van C'est Dimanche in mijn kast liggen. Destijds was ik er helemaal verliefd op. Maar om de één of andere reden verdwijnen soms patronen gewoon in de kast. Teveel projecten zeker?


Op zich is het idee achter het patroon geweldig. Echter, het patroon zelf was een beetje teleurstellend. Ik had her en der al gelezen dat er fouten in zaten. En bij het ineen zetten werd dat snel duidelijk. Ik heb het een beetje creatief opgelost. Geen kat die het weet of ziet. Maar een gouden tip voor wie het ook eens wil maken: pas eerst alle patroondelen eens goed uit. Dat bespaart je gesakker en gefoefel :)

Mijn dame zag het kleedje, en in een mum van tijd had ze het al aan.

Dat snoetje zegt al veel zeker?

Om de achterkant wat op de leuken besloot ik het los lint te vervangen door 2 vaste, aparte lintjes die je kan knopen op de rug. Zo kan je een beetje spelen met de breedte. De lintjes werden afgewerkt met paspel (lees: iets zeer plezant om te keren).


En de zotte doos, die poseerde voor één keer eens met volle overtuiging ;)

Bij een verjaardag horen natuurlijk cadeautjes.
De "Roger" in mij kwam boven en ik kocht een zandbak (het is te zeggen ... dat was letterlijk een "bouwpakket"). Zelf gemonteerd, gevuld... en afgewerkt met zelfgemaakte kussentjes. Lekker zacht aan de poep en verminderd risico op splinters :)

En Mayke... die was superblij!


GENIETEN, dat is het juiste woord. Van de zandbak, het speelgoed... en de jurk!
Ik vond het geweldig leuk om eens iets te maken met een stofje dat ik zelf niet heb gekozen. Bedankt Eva!

Een plezant gevoel dat we jullie ook willen laten ervaren. Alle deelnemers van deze blogtour selecteerden hiervoor stofjes. Deze maken deel uit van een geweldig pakket dat we weggeven aan 1 gelukkige :)


Het pakket bevat maar liefst meer dan 10 meter stof!! Wil je kans maken? Simpel, hieronder staat de link naar de Rafflecopter. Meedoen en vingers kruisen! De give-away loopt af op 22 juli aanstaande om 23.59 uur. Op maandag 25 juli maak ik hier op de blog bekend naar wie ik dit pakket mag opsturen :)

Met deze dames had ik het genoegen dit te mogen doen en samen te werken:


Bedankt allemaal en geniet van de zomer :)


Stof met vogelprint: selected by the talented Byevamaria
Assorti stof: Veritas
Patroon: Roma van C'est Dimanche

Special information for the give-away: Deze give-away is voorzien voor verzending binnen België. Buitenlandse deelnemers zijn toegelaten, maar de meerkost in verzendkosten dien je zelf te betalen ;)

a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

37 opmerkingen:

  1. waaaauw, zo tof zeg!!! wat een leuk initiatief inderdaad!! ik ben benieuwd naar de rest!! en aan de give-away ga ik zeker meedoen! (nu staat erbij dat hij nog niet gestart is :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combinatie van de stofjes. Een heel leuke jurk!! En die give-away: super!! Ik volgde maar 1 deelnemer niet maar heb dit vlug in orde gebracht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel, ik ben niet altijd even enthousiast over de Roma, maar dit exemplaar is echt SUPER!!!
    Tof idee die blog-fabric-switch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie ze stralen!!!
    Je hebt er weer iets moois van gemaakt.
    Top mama, top madam!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zijn van start gegaan! Dit exemplaar is al zeer geslaagd! De perfecte fabric mix voor deze fabric switch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Evi, zo mooi!
    Je koos echt een prachtig bijpassend stofje.
    Grote fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo leer je nieuwe mensen kennen én nieuwe patroontjes! Heerlijk dit jurkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supermooi is deze... en toplocatie in haar nieuwe zandbak.... ze straalt echt....
    Het is een toppertje dat je weer vanonder je machine hebt gehaald....
    Ik ben alvast benieuwd naar de andere creaties
    TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een jurk om in te stralen, mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Kleurtjes zijn super en het voorpand geeft het iets sprookjesachtig. Leuk gedaan. Ik ben benieuwd naar de andere maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een jurk om in te stralen, mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie jurk ! én een crreatieve wedstrijd, leuk idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het kleedje is zo mooi, je dochter straalt! Bedankt voor het super initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! En een pluim voor de bouw-het-zelfster!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee voerde je uit!! Chapeau!!
    Heerlijk kleedje voor het dochtertje, ze straalde.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh dat was een super idee van jou! leuk gedaan, dat jurkje ook. x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er echt iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuk jurkje weer! en die giev away ziet er echt ZALIG uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed gedaan Evi!!! En die foto's... Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik dacht de hele tijd: "dat snoetje"! en toen schreef je het zelf;-). Mooi om haar zo te zien stralen. Heel tof initiatief ook, die 10meter! Ik hoop dat ik het volgen juist deed (volgde op 1 na iedereen al trouwens ;-)), nl. via Bloglovin?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig! En wat een leuk idee, die blogtour! Ik kijk uit naar de volgende creaties...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie outfit alweer! Benieuwd naar de rest van de creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk leuk leuk ... het idee, het kleedje, het bouwwerk, de give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk jurkje en wat een super gaaf idee van die stoffenruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kei mooi stofje, met een kei leuk resultaat! Die striklinten zijn wel de moeite waard geweest, super tof zo met die paspel.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mayke straalt! Superidee ook die Summer Bloggers Fabric Switch, zag al heel mooie vaak verassende dingen voorbij komen, benieuwd naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo'n leuk idee en al even leuk resultaat! Ik waag nog snel mijn kans voor de give-away...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik waag het er op het is wel eens leuk , we zien wel zo tof zijn maar zo denken er nog veel vrouwen, dus op hoop van zege en vingers kruisen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw! Wat een leuke site en wat worden er mooie dingen gemaakt...echt een aanrader deze site, kunnen Sabina en ik ook leuke ideeen weer opdoen, voor iets leuks te maken voor onze kinderen👍😃🎆

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw! Wat een leuke site en wat worden er mooie dingen gemaakt...echt een aanrader deze site, kunnen Sabina en ik ook leuke ideeen weer opdoen, voor iets leuks te maken voor onze kinderen👍😃🎆

    BeantwoordenVerwijderen
  31. mooi gedaan, leuk modelleke en wie wil nu geen stofjes winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi kleedje, en wil natuurlijk ook mijn kans wagen met de give-away ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Amai niet eenvoudig om te kunnen deelnemen van op mijn vakantiebestemming via de smartphone. Al die volgers opzoeken van de blogs was een hele klus. Ik hoop dat mijn deelname dan ook goed geregistreerd is. Leuk initiatief trouwens met mooie resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wouw wat een super leuke actie. Zo krijg je ook leuke stofjes die je zelf niet snel zou kopen waar je vast iets prachtigs mee gaat maken ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  36. zo zie je maar dat elk stofje mooi kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen