Hey foxy lady

22:41 Evi De Mey 14 Comments


Ik geef het toe, ik ben fan van Lily Balou. Zowel van de stoffen als van het model. Eind 2015 tekende ik zelf een look-a-like model uit (welk je hier kan terugvinden). Deze winter heb ik het uiteraard vergroot, maar ik gebruikte hetzelfde concept. Never change a winning team zeker ;)

Wanneer Mondepot een nieuwe lading stofjes van Lily Balou online zet, moet ik nooit lang twijfelen. Dan klik ik snel de stofjes in mijn winkelmand. Want eerlijk, die komen altijd van pas! Ik heb dan ook nog een -bescheiden *kuch kuch*- voorraadje liggen van andere varianten. Maar voor de fans, deze versie kan je momenteel nog vinden bij Mondepot!

Het principe van dit kleed is relatief eenvoudig: een basic top, lange mouwen, halsbies en een rok met stolpplooien. Eens je dat basismodel hebt, kan je nog variëren door bijvoorbeeld te rimpelen.

Et voila, mijn foxy lady was er helemaal klaar voor. Zij wel...


Moeder daarentegen... Af en toe werk ik tot in de late uurtjes door aan een naaisel. Meestal hang ik dat voor ik ga slapen mooi weg, uit het zicht van de jongedame. Maar soms ben ik wat meer moe dan de andere keer, en dan vergeet ik die cruciale stap.

's Ochtends hoorde ik ineens "Ooh mamaaaaa, zo'n mooi kleedje dat je hebt gemaakt, ik wil dat aandoen voor school!"

Ahum... school als in : ik ga keihard spelen, buiten ravotten, eens op handen en knieën rondkruipen etc. Ik moet u de reden niet vertellen waarom ik eerst alles eventjes verberg hé? Life of a sewingmommy, dan wil je eerst van alles deftig foto's kunnen nemen. Zonder risico dat het al half gesneuveld zou zijn in de strijd ;)

Wat is dan de enige optie om 8.00u in de ochtend? Juist ja, in het meest slechte licht ooit snel met de GSM wat foto's nemen :)


Dus uiteindelijk: dochter happy en moeder happy. En de jurk... die overleeft nog steeds :)

Sewingmommy, dat is zo'n vreemd begrip hé? Ik moet zeggen dat ik geniet van het naaien. En wat is er dan heerlijker dan een gans weekend naaien? Precies... een gans weekend naaien MET de dames van Sew Naaiz. Grote vreugdedansjes werden gedaan toen ik de kans kreeg om mee te gaan.

Enkele dames had ik reeds ontmoet, maar het merendeel kende ik enkel door hun blogs of online naaisels. Spannend! Maar die spanning viel meteen weg. Wat een geweldige groep! Ik waande me al snel in het naai-walhalla. Stuk voor stuk leuke dames en ook... enorm lekkere spaghetti met dank aan Sofie ;)



Tip top georganiseerd door the one and only Marie-Paule. Ik kan voor deze dame niet genoeg lovende woorden gebruiken eigenlijk. Alsof haar ravissante verschijning nog niet voldoende was, heeft de dame een onwaarschijnlijk organisatietalent. Ze zorgde niet alleen voor de beste locatie, maar ook voor geweldige goodiebags. Kerst viel vroeg dit jaar ;)

Deze toffe zak werd goed gevuld dankzij



Maar er is meer... er is 1 goodiebag over en die kan de jouwe worden! Deelnemen is simpel. De meeste van de Sew Naaiz ladies hebben een blog en Miranda verzamelde ze allemaal in een rafflecopter. Voor elke blog die je volgt krijg je een lotje voor de tombola. De goodiebag wordt  opgestuurd naar een winnaar in Nederland of België. Mocht je verder wonen, dan vragen we je om de extra verzendkosten te bekostigen.

Veel succes alvast en bedankt aan alle Sew Naaiz dames. Jullie waren geweldig! Tot snel X

a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

14 opmerkingen:

  1. ja hier ook eerst foto's anders gaat het kledingstuk niet aan. Aan de ene kant blijft het dan schoon, aan de andere kant ook hier de manier om de kids te motiveren tot het spelen van model ;)Super leuk je in het echt te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi geweldig om te horen dat het niet alleen hier zo is :) Jij bedankt Miranda, ik vond het superfijn! En topinitiatief! x

      Verwijderen
  2. Het was/is echt super om je te leren kennen! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi jurkje! Dat zou hier ook meteen enthousiast onthaald worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is het voordeel dat ik nu in meisjesmodus aan het naaien ben. Emma is nog te klein voor zelf er naar te vragen en de jongens zien dat het niet voor hen is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke jurk! Kan me voorstellen dat ze die direct aan wilde. Ook hier de regel: eerst foto's dan dragen. Het is een vreemd soort inderdaad die sewingmom.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal warm word ik van jouw lieve woorden. Ik ben zo blij dat we jou een plaatsje in de groep konden geven, je past er absoluut tussen! Vanaf nu gewoon deel van Sew Naaiz 😉
    Oh, en hele leuke jurk voor die mooie meid. Lily-Balou is hier ook een inspiratiebron. Mon Depot heeft dat goed bekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooi kleedje in dat stofje! I like it :) en voor de goodiebag doe ik ook mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof kleedje! Ik heb hetzelfde stofje ook tussen mijn lily balou stapel liggen. Misschien moet ik er toch maar eens in durven knippen ✂

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal een kleedje voor Roos ook. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk jurkje!!

    En ja, ik ken dat ook.. ook al vaak gauw gauw wat foto's genomen voor de eerste vlekken een feit zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen