Nena jurk & top - blogtour

05:00 Evi De Mey 4 Comments




Katrien speelde met een nieuw idee. Ze naaide een jurk in elkaar en we kregen hem in preview te zien. Had ze zelf niet voorgesteld om deze te testen zodat het patroon kon worden uitgebracht, denk ik dat we haar gewoon zouden gestalkt hebben tot ze zou toegeven :)



Bij patroontesten moet je soms goed mee nadenken of het allemaal wel klopt. En zeker als je zoals ik wat koppig bent, en meteen je goeie stof gebruikt. Maar bij Katrien weet je vooraf al dat alles tot in de puntjes in orde is. Ik denk dat ze anders gewoon niet zou slapen :) Dat perfectionistisch kantje kan ik zeer zeker waarderen.




Wat heeft de Nena te bieden? Je kan het deels al wel raden denk ik. Het is namelijk een patroon voor een top én een jurk. En dit afgewerkt met plooitjes vooraan, een V-hals, plooitjes achteraan, en zwier. Veel zwier!



Het is een project dat relatief snel in elkaar zit. Dus als je nog moet beginnen aan de zomeroutfits kan je gerust enkele Nena's produceren :) Ik leerde trouwens weer enkele dingen bij qua afwerking. Zeker aan de armsgaten deed ik het telkens ietwat anders. Toegegeven, sinds de Nena werk ik eigenlijk altijd mijn armsgaten zo af. Dus dank je Katrien voor de tip.



Het was alsof de weergoden wisten dat ik graag foto's zou nemen van een luchtig zomerjurkje. We kregen ineens ongeveer 20 graden voorgeschoteld. En dat miste ook zijn effect niet op Mayke. Stilstaan voor foto's zat er niet echt in. De spring in het veld moest huppelen, draaien, dansen,...




Lieve Katrien, ik leerde je beter kennen op naaiweekend en daarvoor ben ik dankbaar. Je bent een superlieve dame boordevol talent. Dus...
Bedankt dat ik mee mocht testen.
Bedankt om mij een plaatsje te geven in de blogtour.
Bedankt dat Mayke weer een prachtkleedje (of meer) rijker is.
Bedankt om ons te laten genieten van je creativiteit.
Gewoon top!

Tijdens de blogtour kan je het patroon aankopen in de shop met 10% korting als je de code HAPPYNENA gebruikt. Oh... zei ik "het patroon"? Ik bedoelde ALLE PATRONEN! Als dat niet goed is :)

Maar er is nog meer inspiratie op te doen bij onderstaande blogs:


Patroon / pattern: Nena jurk & top van Kaatjenaaisels
Stof / fabric: Filou van bij Modestofjes (uitverkocht - sold out)

You Might Also Like

4 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n mooie Nena! Helemaal fan van dit patroon in een luchtiger stofje, zo lijkt die supermooi tot z'n recht te komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie Nena! Al trek je dat kind een zak aan, ze zou nog straks rond dansen 😉 Gelukkig heeft de mama genoeg talent om dat niet te moeten doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het staat haar echt zo fijn! Zie hoe gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen